Pomoc psychiatry i psychoterapeuty

O pełnym zdrowiu człowieka można mówić wówczas, gdy człowiek jest zdrowy pod względem fizycznym i psychicznym.

Nikt jednak nie jest w pełni zdrowym człowiekiem przez całe życie. każdego dopadają choroby, które dręczą jego ciało i umysł. Można pokusić się o stwierdzenie, że na świecie tyle samo osób choruje umysłowo, co z powodu różnych dolegliwości fizycznych.
Ważne jest to, by nie zaniedbywać pierwszych oznak swoich dolegliwości fizycznych, jak i umysłowych, lecz natychmiast udać się do specjalisty. Gabinet psychiatryczny w Łodzi jest otwarty dla każdego potrzebującego. Nie potrzebne jest skierowanie, a jedynie dowód osobisty. Zbędne są obiekcje typu: co ludzie powiedzą ? Lekarz psychiatra jest takim samym lekarzem, jak internista, kardiolog, czy ortopeda, jak i wielu innych. Z tą różnicą, że zajmuje się naszym umysłem i naszą duchowością. Na przykład depresja zwana jest chorobą duszy. Większa połowa ludzi zgłaszających się do psychiatry, to osoby cierpiące na depresję.
Depresję można uznać za chorobę cywilizacyjną. Posiada zdolność zaatakowania każdego bez wyjątku na wiek, płeć, status materialny, czy wykształcenie. Bardzo ważne wówczas jest fachowe leczenie polegające na przyjmowaniu antydepresantów. Bardzo dobrze, gdy leczenie da się połączyć z psychoterapią. Gdyż najlepsze efekty daje połączenie leczenia farmakologicznego z sesjami u psychologa. W każdym mieście pracują psychologowie. Na przykład psychoterapia w Łodzi jest możliwa dla każdego zgłaszającego się do gabinetu. Wystarczy tylko przełamać samego siebie i chcieć się ratować poprzez pójście do lekarza i do psychoterapeuty. Nieleczona depresja staje się bardzo groźną chorobą. Dlatego tak ważne jest szukanie pomocy specjalistów

zdrowie

medycyna